4 november! tema pride

Jag vaknade imorse innan tio och kunde inte somna om, jättejobbigt eftersom jag bara sovit drygt fem timmar och tyckte att jag därför behövde få ordentligt med sömn. Jag låg kvar en stund och försökte somna om, men det gick inte. Istället har jag ägnat mej åt att städa, lyssna på lugna favoriter, läst matte anteckningar och storhandlat med Hanna på ica maxi. Det är perfekt när vi bor bredvid varandra och vi kan gå tillsammans och handla, betydligt mycket roligare än att handla själv. Nu väntar jag på att klockan ska bli tre så att jag ska vandra iväg till skolan för aspaktivitet med virus (förening på V).

Igår ordnade vi ju omsits för V6 och deras pateter. Vi fick en budget och fick sedan bestämma tema och fixa trerätters middag, dekorationer, gyckel, musik osv. Temat blev pride med paraplydrink, tapas med fikonsalsa till förrätt, korv med färgat potatismos till huvudrätt och äppelpaj med vaniljsås till efterrätt. Det blev väldigt bra hela sittningen, väldigt rolig, men den spårade en aning. Gycklena var himla bra också! Bra anordnat alla som var med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0