7 november! att göra...

Jag skulle behöva...

...tvätta (först köpa tvättmedel)
...laga mat (matlådorna i kylen börjar ta slut...)
...köpa lite småsaker på stan till lägenheten
...åka till IKEA och köpa lite av varje som jag i efterhand kommit på att jag behöver
...klippa mej (sa att jag skulle göra det efter tentan men de har fortfarande inte blivit av)
...köpa ny mobil (som jag tänkt göra ända sen i somras men inte blivit av...)
...boka resa tillbaka till Göteborg efter jullovet

Plus då allt plugg, efter två veckor ligger jag redan efter i matten, Bra jobbat Ida! Plus allt med aspningen och sökandes till olika föreningar som stressar litegrann...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0