15 oktober! tentaplugg

Väckarklockan ringde halv åtta imorse för min del och jag var på skolan två timmar senare. Tragiskt att tillbringa dagen på skolan med att plugga vektorer och interferenser m.m när det är lördag och solen skiner utanför. Men är det tentavecka så är det.
Det blev plugg till halv fyra, sen gav jag upp och bestämde mej för att hinna njuta lite av det fina höstvädret. Varför ska det vara så här fint väder just under tentaplugget? Så himla typsikt! Nu ska jag ge mej ut på en springtur och få lite friskt luft och röra på mej lite, det kan behövas. 
Jag tog mig igenom i alla fall en gammal mattetenta idag så framåt går det och det blir mest troligt lite mera plugg senare ikväll.

Utanför mitt fönster imorse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0