18 oktober! första tentan

Imorgon är det dags för första tentan på Chalmers. Matlab. Det känns ändå rätt bra, ett godkänt borde jag klara. Förra året var det bara två som kuggade så det känns inte alltför svårt. Tentorna brukar vara ganska så lika och jag har pluggat lite gamlatentor så jag håller tummarna att det kommer sånt jag kan nu! Nu ska jag bara ta en dusch och ladda inför imorgon.
För övrigt slog jag rekord igår med antalet pluggtimmar på skolan. Från nio på morgonen till halv tio på kvällen satt jag och Victoria, över tolv timmar alltså med matte. Vilket liv man lever på Chalmers. Det enda jag gör hemma är att äta frukost och sova typ. Resten av tiden tillbringas på skolan. Men alla härliga människor på skolan, i klassen, gör det ändå till rätt lätt och rätt roligt att stiga upp varje morgon och tillbringa en hel dag på skolan med plugg. För vi har rätt kul mellan allt plugg också. Det krävs en del pauser och fika för att orka med tentaplugget och det är vi rätt bra på att ta. Nästan så man börjar oroa sig över alla godsaker man stoppar i sig nu och att träningen blir lidande.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0