21 oktober! nu får det gå som det går



Nu har jag gett upp matteplugget för tentan imorgon, det får gå som det gå helt enkelt. Sen klockan två har jag typ inte fått något gjort alls. Jag känner mig så omotiverad, less, deppig och trött. Det är inte så farlig med omtenta, det är många som kuggar inledande matte och jag har trots allt fem år på mej att klara den. Jag hoppas på att jag tur imorgon med uppgifterna. Det ska bli så otroligt skönt när den är över. Typ 18 timmar kvar tills vi får fira eller sörja. I alla fira att första tentaveckan är över. Vecka med plugg tolv timmar om dagen typ och där jag tillbringat nästan all min vakna tid i skolan. Kaffe, kaka, bra sällskap och mycket skratt har gjort att jag orkat med veckan. Jag har dessutom kommit fram till att jag är mest koncentrerad och får mest gjort på morgonen/förmiddagen och på kvällen. Efter lunch, på eftermiddagen, har jag så mycket energi typ, överskottsenergi, så att jag inte alls är fokuserad. Därför jag och Victoria sprang fyra trappor upp efter våra pluggpauser för att göra av med energi... Kanske för mycket kaffe?

Jag ska i alla fall ta mej ut och springa i regnet och rensa tankarna lite nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0