25 oktober!

Efter en dag av sju timmar CAD och åtta timmars tillverkning  av asp-t-shirt (plus ett litet träningspass där emellan) så stupar jag nu i säng. CAD är programmet som arkitekter och konstruktörer använder för att göra ritningar och planlösningar och 3D bilder i och om man gillar the sims så skulle man gilla CAD har jag hört. Eftersom jag älskar the sims så tänkte att det skulle bli väldigt kul kurs. Och det är roligt, men det är långt ifrån lika enkelt som the sims (rätt så mycket mer avancerat än så). Jag och Victoria höll på att bli tokiga på programmet ett antal gånger när taket inte ville försvinna tex och det bara kom upp felmeddelanden. I the sims kom det aldrig upp felmeddelanden...
Tillverkningen av asp-tshirten tog lite längre tid än jag trott, halv ett for jag ifrån skolan typ. Vi skulle måla våran personlighet som snobben typ 6-8 ggr med färg på tröjan samt samt skiva lite på den. Jag var bland de sista kvar och ändå så jobbade jag på bra utan att prata allt för mycket.

Imorgon fyller jag år och jag kommer vakna upp till väckarklockan, ingen som kommer väcka med med sång och frukost på sängen. Dom får allt fira mej i helgen istället, min familj som kommer på besök. Som tur är så har vi alla fall sovmorgon till tio. Det kan behövas nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0