28 oktober! finbesök

Igår var det pubrunda på Chalmers som alltid första torsdagen varje läsperiod. Denna gång fick alla vi som aspar chansen att prova på att arrangera och jobba på pubrundan. Så det var jobb från tidiga torsdagsmorgon till sena natten och jag fick pröva på allt från att stå i baren, till garderoben, grilla hamburgare och stå vakt. Det var jättekul de mesta och kvällen gick mycket fortare än jag någonsin hade trott. Nu blir jag även sugen på att söka till snok som har hand om pubrundan. Vi får se hur det känns efter hela aspningen.

Det blev inte mycket sömn inatt i alla fall, det var upp för CAD föreläsning klockan åtta imorse. Sedan lite möte med bis-gruppen innan jag hämtade nyckeln till lägenheten och mötte upp mamma och pappa utanför min nya lägenhet. Det kändes så himla bra och speciellt att få låsa upp sin egna lägenhet med sin egna nyckel äntligen. Så eftermiddagen tillbringades på IKEA. Jag som annars älskar IKEA ,och speciellt nu när har någonting att köpa möbler och saker till, tyckte det var otroligt skönt att få komma därifrån sen. Efter en hel lång dag, IKEA besök och lite sömn så är man inte så värst pigg och nu skulle jag bara vilja gå och lägga mej. Men det blir att vara uppe ett tag till och umgås med familjen. Jag är så glad att dom är här!


Min fina asp-tshirt som tog 8 timmar att fixa. En snobben som visar ens personlighet och jag tycker att jag lyckades rätt bra, en förvirrad, frågande snobben som är studsig och glad. Samt mitt aspnamn Bod1 (lite finurligt, inte jag som kom på det dock).

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0