29 oktober! snart inflyttning!

Dagen började med att jag blev väckt av först min syrra som skulle iväg på tävling i Uddevalla vid halv sju och sen av pappa vid halv nio som tyckte att det var dags att stiga upp för att vi hade så mycket att göra idag. Typiskt pappa att vara så stressad och ha bråttom. Men vad gör man inte för sin pappa som man inte träffat på över två månader. Hela dagen har sedan gått till att montera ihop alla IKEA möblerna och storhandla på Ica Maxi. Rätt påfrestande dag idag med. Vi avslutade med en god middag gjord av mamma, älgkött med potatisgratäng och svampsås. Längesen jag åt så god mat! Gud vad jag har saknat älgkött.
Lägenheten är i princip färdig, det är bara en del saker kvar i mitt rum här hos Brita som jag bor nu hos som jag måste flytta dit. Så snart blir det inflyttning! Det känns himla bra! Jag är så glad just nu. Imorgon blir det dessutom stan en sväng och lite shopping kanske. Det var flera veckor sedan jag var på stan senast, jag har bara varit på Chalmers och pluggat typ. Så för att orka imorgon går jag och sover nu, medan mina klasskompisar festar på Halloweenkalaset på festU. Glöm inte att ställa tillbaka klockan en timme!! Jag älskar vintertid, då får man en timme extra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0