31 oktober!

Jag blev väckt halv tre i natt av Sofie, yrvaken men relativt pigg gav jag mej iväg med ett gäng klasskompisar till skolan för nattaktivitet med snok. Jag hade ändå hunnit få fem timmar sömn inatt så det var ändå inte allt för illa. Det var dessutom första natten i min egna säng i min egna lägenhet.
Under de följande fem timmar tills det att vi började skolan med matteföreläsning så busade vi lite (målade lite inne hos anollk och vnollk), drack glögg, myste, målade lite mera, drack spetsat kaffe och åt frukost. En mysig natt/morgon. Men matteföreläsningen och matteövningen var rätt tung vissa stunder. Jag for hem och sov i några timmar på eftermiddagen så jag vet inte hur bra det kommer gå att sova nu ikväll. Mitt dygn är helt omställt nu känns det som.



 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0