4 oktober! Kanelbullens dag

Ingen har väl missat att det är kanelbullen dag idag? Ett måste att äta minst en bulla idag. Jag tog en bulla och en kaffe under matlab föreläsningen. Så gott och så värt! Just nu sitter jag och försöker förstå mej på inverser i matten och är grymt sugen på ett glas iskall mjölk och en bulla. Jag funderar på ifall jag ska orka pallra mej ner till Ica och köpa, men samtidigt så måste jag få lite matte gjort... Jag får se, dom stänger ju inte förrän elva så.

Idag hade vi bara två föreläsningar så efter dom träffade jag Jossan på stan och åt en lunch med henne, vi har bara hunnit träffas en gång sen jag flyttade hit så det var väldigt kul att ses. Linnea kommer kanske ner till helgen, jag håller tummarna för henne att hon får en sista minuten flygbiljett! Det hade varit så roligt att få besök av henne.
Jag har även hunnit bli genomblöt efter en löptur i regnet. Det är aldrig så skönt att ta en varmdusch som efter en blöt springtur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0