4 oktober!

Nu ger jag upp matten för ikväll. Det får bli att plugga imorgon istället och hoppas på att någon som förstår det här bättre än mej kan hjälpa mej.
Imorgon ska jag dessutom på en intervju för att bli privatlärare/hjälplärare. Det hade varit både kul och bra att kunna bli det. Perfekt med lite extra pengar samtidigt som det är en bra merit på CVet.

Jag var ju så sugen på bulla så jag tyckte jag var värd en till idag efter att ha sprungit i regn och försökt förstå mej på matten. Och man kan väl inte äta för många på kanelbullens dag? Så jag knallade iväg till Ica Focus som ligger typ fem minuters promenad från mej. Men när jag kommer dit är kanelbullarna slut! Det är i och för sig inte så konstigt eftersom klockan var tio på kvällen, men det var en besviken tjej som köpte pistagebullar istället. Med ett iskallt glas mjölk så duger det väldigt bra. 



Matteböckerna och mitt kvällsfika!

 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0