7 oktober! freeedag!

Min fredag började dåligt med en dugga i matte som inte gick bra som vanligt, vilket ledde till ännu mera oro och stress över tentan. Men den bättre efter en eftermiddag med matteplugg i bra sällskap. Att matteplugg i över fyra timmar en fredageftermiddag kunde vara så roligt visste jag inte. Dock kan ni ju själva tänka er hur mycket matte det blev gjort sista timamrna och hur mycket vissa saker spårade.

I helgen väntar massa plugg! Matte och matlab, så rolig helg det ska bli och ännu roligare blir de dessa två veckor framöver. Gud vad jag tjatar om plugg nu i bloggen. Men det är typ det enda spännande som händer för mej. Ja, imorgon ska jag faktiskt på middag och bio med några tjejer från klassen. Skönt avbrott från plugget. Det ser vi fram emot! Sen har jag faktiskt skaffat gymkort nu på fysiken så nu äre träning som gäller på riktigt! Det roliga var att när jag skulle fixa kortet så skulle hon i kassan helt plötsligt ta ett kort på mej i webcam. Svettig, rödrosig om kinderna och slickat hår (jag hade tränat innan) försöker jag le lite halvt. När jag sedan får kortet i min hand så blir jag helt förskräckt, fotot på mig är på kortet! Herregud, jag trodde de bara skulle ha kortet på datorn typ. Detta kort kommer jag gömma långt inne i plånboken. Det är ju nästan så man får ångest varje gång man ska träna och plocka upp kortet och ser den där äckliga bilden på en själv. Huvva.
Nu ska jag och min godispåse ha en mysig fredagkväll! Ha de bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0