9 oktober! Lördagkväll utanför chalmers



Det blev en riktigt fin lördagskväll efter en rätt effektiv dag av städ, storhandling, promenad och plugg. Kvällen började med middag på Danilo (restaurangen i filmstaden) med Hanna, Hanna, Elin och Victoria ifrån klassen. Stället var riktigt mysigt och bra, riktigt god mat. Dock kanske inte riktigt priser för en student.
Efter middag var det bio, "Whats your number?". Alla besökarna på bion var i samma kategori som oss, tjejer i vår ålder eller något yngre. Men filmen var väldigt bra! En mysig och rolig kärleksfilm precis som de ska vara. Den var värd att se helt enkelt. Det känns som det var ett tag sen jag såg en riktigt bra film. Kvällen avlsutades sedan med häng på ett uteställe. Första gången jag är ute någonstans utanför Chalmers.

Milrundan i skatås idag. Tungt och segt, men jag gjorde det. Det är det viktiga nu. Att ta mej ut och genomföra det. Nu ska jag bara duscha och äta och sen pallra mej till skola för plugg, som vanligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0