9 oktober!

Trött. Ont i huvudet. Blöt. Hungrig. Less. Omotiverd till allt.
Det kan beskriva mej just nu, hemkommen efter att ha gått sista biten i regn och storm från skolan för att min spårvagn inte körde från korsvägen idag efter att ha pluggat matte i fyra timmar.
Jag vill bara gå och krypa ner under täcket i sängen och se på något bra avsnitt av vänner. Men istället ska jag vänta på att hon jag bor hos har lagat klart sin middag med sina barn så att jag kan gå ner och laga mat. Vid sådana här tillfällen känns det extra skönt att ha något eget och slippa anpassa sig till någon annan och inte tänka på att vara ivägen.

Förresten trodde jag att det blixtrade ute nyss, men istället var det bara massa fyrverkerier. Antar att det är Liseberg som skjuter fyrverkerier för att det är sista dagen för sommaröppet. Men inte så tokigt med fyrverkerier utanför ens fönster.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0