10 september!

Haha upptäcker nu att jag skrivit augusti istället för september i rubriken på mina två senaste inlägg. Snacka om vimsig alltså.

Idag har jag haft en sjukt effektiv dag. Jag steg upp kvart i åtta för att tvätta. Två maskiner plus att jag tvättade min fleecetröja för hand. Sen har jag hunnit vara ute och springa en halvtimme, vika in all tvätt, äta lunch, åka till fysiken och träna lite, varit på systemet, duschat, träffat Sofie och gått på stan (hittade en Pippi-tröja!) och nu lagat och ätit middag. Tortellini. Riktigt gott och snabbt! Nu ska jag försöka hitta något att ha på mej ikväll för nollfinal och festU. Matteböckerna har fått vara orörda idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0