11 september! sjukt seg söndag

Sovit till klockan ett. Gått vilse i området kring mej. Pluggat matte på skolan i 4 timmar utan att få något gjort. Havregrynsgröt till middag.
Det var min söndag. Det var i alla fall en riktigt rolig kväll igår! Kvällen och tiden bara försvann. Sjukt mycket folk som sist på festU och sjukt svettigt och varmt.

Jag försöker sitta och förstå mej på matten igen men det går inge vidare. Saker som jag tidigare vet att jag tyckte var självklara för bara en vecka sedan är helt obegripliga nu. Det är som att min hjärna inte fungerar idag. I alla fall inte på att räkna på komplexa tal, trigonometri och matriser. Duggan imorgon får gå som den går känns det som nu. Imorgon väntar även bastusittning.


Tog ett väldigt fult foto under kvällen, vet inte vad jag gör för konstig min, från CFFC.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0