14 september!

Jag känner mig rätt så stressad just nu. Vi har fått en inlämningsuppgift i matlab att göra. Alla som börjat med den säger att den är svår och tar väldigt mycket tid. Jag är dessutom ingen stjärna på matlab, snarare tvärtom. Jag har ju aldrig förut hållit på att programmera i dataprogram. Sedan ligger jag redan efter i matten, jag är inte ens klar med det vi skulle göra förra veckan (!). Det vi håller på med nu är helt nytt och jag känner mej helt lost bland vektorer, kryssprodukter och skalärer. Även i BISen (byggande i samhälle) känns det som att vi har lite att göra. Min grupp har inte ens renskrivit anteckningarna från våra två studiebesök. 
Så ja, att nollningen är över nästa vecka är nog riktigt bra för allt skolarbete. Plus att jag kanske äntligen då har en chans att bli frisk. Jag har varit sjuk i över två veckor. Våra föreläsningar låter som värsta sjukstugan, det hostas och snuvas överallt i salen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0