15 september!

Jag sitter och äter min middag nu, pasta carbona, tio på kvällen. Det har inte blivit att jag fixat iordning middag tidigare. Jag kom hem från skolan vid klockan sju efter att ha suttit med matlab i över fem timmar (vi är nästan klara med uppgiften nu faktiskt!!) och sedan har jag försökt nåla upp min klänning. Det går inge vidare. Jag har imorgon och förmiddagen på lördag också på mej att fixa den. Men jag börjar känna mej lite stressad över det.

Imorgon uppträder förresten Håkan Hellström på Liseberg. Tråkigt att vi har bildvisning imorgon på skolan samtidigt och det känns roligt att se. Dessutom kommer det ju vara hur myckte folk som helst på Liseberg och långa köer så man kommer väl inte se så mycket. Jag har ju faktiskt redan sett han en gång i sommar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0