20 september!

Jag kommer precis in från en löprunda, inte lång och inte snabb men jag tog mej ut i alla fall. Någonstans måste man ju börja träningen igen efter vila och sjukdom. Snart ska jag vara igång igen! Jag har ju Göteborgsvarvet som mål nästa vår så. Jag känner mig taggad så! Skönt att springa i höstluften.

Plugget rullar på, i högt tempo! Ett mattetal i timmen är bra om man får gjort. Det är skönt att jag inte är ensam om att ha det tungt i alla fall. Idag var jag på lunchföreläsning, gratis baguette till lunch kan man ju inte missa! Dessutom fick man ett stort, bra paraply. Gud vad vi har fått saker, 3-4 väskor, paraply, anteckningsblock, miniräknare, vattenflaskor osv. Men det gillar jag!
Jo, just jag, jag var och kikade på en studentlägenhet/rum efter skolan idag som jag fått komma på visning på. 18m2 med kokvrå. Litet, men nära skolan och träningsanläggning och inte så dyr hyra. Men den var omöblerad så i så fall måste jag köpa lite möbler. Eller ja, säng, bord, stolar och någon bokhylla är väl nästan det enda som ryms.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0