21 september! 90 dagar hemfärd




Imorse bokade jag resan hem till jul. 18 december tar jag tåget ner till Uppsala och stannar där en natt och hälsar på kusiner och moster. Jag flyger sedan hem på kvällen den 19e. Jag försökte få tag på dom där billiga tågbiljetterna, men det var lika dyrt att flyga som att åka tåg och då är det klart att jag tar flyget. 90 dagar känns länge, men jag har redan bott här i 37 dagar och dom veckorna har bara flugit förbi. Hemlängtan har än så länge inte varit allt för stor och mamma och pappa kommer ju ner hit om en månad, sista helgen i oktober.

Däremot saknar jag denna lilla filur väldigt mycket nu. Han kommer ju ha blivit så stor nu, ingen valp längre när jag kommer hem. Min lilla Zorro.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0