23 september! Lägenhet!

Jag fick ett mail idag om att jag fått kontrakt på lägenheten som jag var och tittade på i veckan. Jag blev väldigt förvånad, det var så oväntat. Helt plötsligt nu så blir jag så tveksam om jag verkligen vill ha den. Men jag blir ofta det när det verkligen gäller. Det känns jobbigt när den är omöblerad och jobbigt när den är så liten, men det blir skönt med något eget och nära till skolan. Nu gäller det bara att hitta lite möbler alltså. En säng, bord och stolar typ. Det blir spännande! Perfekt att mamma och pappa kommer hit helgen innan jag får den så kan de hjälpa mej.







Kommentarer
Postat av: Mikaela

åh vad kul ida! vars ligger den?

2011-09-24 @ 15:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0