25 september! lördag

Härlig lördag igår! Den började med att jag sov tills jag vaknade och kände mej riktigt utvilad. Jag var sedan duktig och dammsög och skurade mitt rum och lite till av lägenheten. Efter det sprang jag iväg på en löptur bort till motionsspåren på Skatås, riktigt fint område att springa på. Jag har ju mest sprungit på kvällar innan och då har jag inte velat springa i typ skogen där när det är mörkt.
På eftermiddag mötte jag upp några från klassen på Liseberg. Tro det eller ej men jag åkte både höjdskräcken och uppswinget som jag aldrig trodde jag skulle göra. Det var inte så farligt, jag dog inte haha. Nästan så att det var lite kul till och med. Det blev inte så lång stund på Liseberg för jag skulle träffa phaddergruppen klockan sex och laga midddag och ha filmkväll. Det blev pastasallad, Bridesmaids och prat och lite lekar. Vi är en himla bra phaddergrupp och det här måste göras om.


 

Söndag idag och jag har nyss vaknat. Jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på idag, om jag ska springa, plugga, titta efter höstskor på stan... Storhandla mat inför veckan ska jag göra i alla fall. Det är då fint väder ute så någonting måste jag göra för att komma mej ut.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0