27 september! tvättat, tränat, pluggat



Dagen började med kontraktskrivning av lägenheten samt en påse med tidningar och mellanmål och lite annat smått och gott, som delades ut vid entren till chalmers. En bra start på dagen alltså. Det fina vädret gjorde dagen ännu bättre, soligt och fint. Annat än hemma i Boden vad jag har hört, bara massa regn. Äntligen en dag det inte regnar här i Göteborg!
Vi har inte haft några föreläsningar eller lektioner idag heller mer än en 15 minuters lång redovisning om våran inlämning i matlab. Istället har det blivit matteplugg från halv tio till fyra med lite pauser. Plugget gick sådär, jag kan ju inte påstå att jag var allt för effektiv. Men jag har i alla fall tvättat tre maskiner, bäddat rent i sängen och varit ute och sprungit. Jag tog spårvagnen till Skatås och sprang milen där. Riktigt tungt, men så duktig jag känner mej nu. Att jag ens orkade runt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0