4 september!

Inhandlingen för nästa vecka är nu gjord. Jag lyxade till det och köpte kycklingfileer och wokgrönsaker så nu ska det bli ordentlig mat. Ja, om man jämför med vad jag lagat tidigare och ätit så är det lyxigt. Fiskpinnar med ris, spagetti med tonfisk och tomatsås, spagetti med baconsås är exempel på min matlagningsklass. Sen har jag levt på varmkorv och hamburgare resten av tiden när vi har blivit bjudna på lunch/middag i skolan.


Romargasque förra veckan och vi körde på togastilen. Trots att vi bestämde oss bara några timmar innan och fixade allt då så blev det bra. Tänk vad man kan göra med ett lakan!

Jag har börjat gilla att klä ut mej!

 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0