7 september! Så mycket som händer

Redan torsdag imorgon.
Jag har hunnit med att vara på phadderkalas med tema kändis igår. Väldigt kul, men det blir alltid kul med våran phaddergrupp. Jag och en annan klädde ut oss till två av personerna i kiss, kul att klä ut sig till. Det var många som inte ens kände igen mig. Jag har börjat gilla kropps/ansiktsfärg! En alldeles för rolig kväll resulterade i att det var väldigt tungt att stiga upp före sju imorse och ha matteföreläsning och mattelektion hela förmiddagen. Nu har jag dessutom kommit hem från Segergasque. Det blev inte lika sent idag, men ändå senare än vad jag hade tänkt mej. Det blir aldrig som man tänkt sig. Jag var inte alls pepp idag, men det blev bättre och bättre under hela kvällen. Men imorgon är det äntligen en lugn kväll! Bara en massa plugg...

Jag har förresten anmält mej till Göteborgsvarvet 2012. Så nu är det bara att börja sätta igång med träningen på riktigt igen. Nu när jag har ett ordentligt mål. Det är dessutom flera från klassen som ska springa så det blir väldigt kul. Så när nollningen är över blir det att börja köra hårt igen.
Nu ska jag hoppa till sängs! Otroligt skönt! Sovmorgon till tio imorgon dessutom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0