9 September! helg

Vad hemskt det är, flygkrashen i Ryssland. Hela laget som dog och den svenska målvakten Stefan Liv. Jag ägnar en tanke åt han och hans familj.


Idag kändes skoldagen väldigt onödig, vi har egentligen inte gjort något vettigt och då har jag ändå varit på skolan från 9-16. Jag måste verkligen börja försöka bli mera effektiv och få någonting gjort på håltimmar osv. Det känns i vilket fall inte som fredag idag. Men jag tog i alla fall och lyxade till det lite och gjorde någon thaikyklingwok med bulgur. Supergott blev det! Det tog faktiskt inte alls lång tid och var inte svårt. Det blir nog att göra fler gånger. Dessutom fick jag två matlådor på det också. Perfekt!

 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0