11 april! dagens bästa

Idag laddade jag hem Sveriges Radio appen där man kan kan lyssna direkt på alla sveriges radios program men också på arkiverade program. Så under dagens matteplugg så lyssnade jag på en dokumentär om Caroline Stenvall-fallet. Det var riktigt intressant att lyssna på. Tidigare har jag även lyssnat på en dokumentär om Billy Butt. Innan hade jag ingen aning om vem det var, men det handlar om ett väldigt uppmärksammat rättsfall. Jag känner mig så vuxen när jag lyssnar på dokumentärer på radion. Men man lär sig mycket av det och dessutom så är det ju enda chansen för mej att få reda på nyheter då jag varken har tv eller tidning. Så det är dagens, om inte till och med veckans bästa, att jag skaffade mej den appen.





Från sveriges radio, dokumentär om Billy Butt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0