12 april!

Plugget idag har inte alls gått bra, jag har varit okoncentrerad och det har känns som att jag kan mindre ju mer jag pluggat idag. Det kommer bero på tentan ifall jag klarar det eller inte, om han är snäll och gör en snäll tenta så kommer det gå bra. Så jag håller tummarna för det och att jag inte gör några dumma slarvfel. Det hade ju varit underbart att sätta den här tentan. Särskilt då det finns risk att jag kuggar en av kurserna vi har nu. Jag känner stor oro för mekaniken då jag har hunnit glömma mycket nu under lovet samt att jag inte kommer hinna plugga på typ två veckor. Cortegen drar igång nästa fredag vilket betyder att vi har CM (Chalmers mästerskapen i fest) om mindre än två veckor (igår var det prick två veckor. Och det är rätt mycket vi ska fixa och göra innan dess. Men det kommer bli grymt! Grymt roligt och jag ser framemot det, även fast det kommer bli långa dagar med mycket jobb.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0