15 april! söndag

Imorgon börjar skolan på riktigt igen. Jag som nästan har hunnit glömma det vi höll på med innan lovet. Det blev i alla fall lite påminnelse om det då vi satt och skrev på kemi labbrapporten. Hur kunde jag tycka det var roligt att skriva labbrapporter på gymnasiet...?
Annars har min helg bestått av CM-jobb, mysmiddag, bio, en härlig söndagförmiddag och ännu mera CM-jobb. Som vanligt har helgen gått alldeles för fort. En fullspäckade vecka väntar med spex och dammiddag till helgen.


Det var "Kvarteret Skatan reser till Laholm" som vi såg på bio igårkväll. Riktigt rolig! Höll på att dö av skratt vissa stunder. Så sjuk. Nu måste jag se Kvarteret Skatan som serie också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0