16 april! Det kändes bra

Jag kommer precis in från en väldigt go löprunda med Henrik och Larsa. Över milen blev det och det kändes riktigt bra! Perfekt väder, lagom fart och prat om allt möjligt, helt enkelt en perfekt avslutning på dagen! Jag hade dessutom kunnat springa några kilometer till, jag var inte alls helt slut efter dryga timmen. Det börjar se lite ljusare ut inför Göteborgsvarvet. Jag har förresten fått min nummerlapp och startgrupp till Varvet nu, grupp nr 5 blir det. Väldigt långt fram tycker jag, för långt fram. Jag anmälde ju min tid från halvmaran i Luleå i maj förra året, på den tiden då jag sprang bra och var vältränad. Nu funderar jag på att fråga om det kan placera mej i en startgrupp längre bak. Det är ju alltid roligare och känns bättre att springa om folk än att bli omsprungen. Men jag får se hur jag gör, jag ska fundera på saken. Det blir inte bästa uppladdningen heller, vi är på georesa i fyra dagar innan och kommer hem på fredagen innan loppet. Men men, inget att göra åt det och det kommer bli en väldigt trevlig tripp det!

Henrik bjöd förövrigt på en supergod tårta idag på lunchen eftersom att Victoria fyllde år igår (jätte stort grattis till numera 20-åringen!). Jag måste fråga han om receptet. Henrik är verkligen grym på att baka!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0