17 april! inte min dag

Sämsta dagen på länge. Jag har verkligen varit negativ, bitter och på dåligt humör hela dagen. Idag känns det som att livet bara är jobbigt och jag längtar bara tills jag ska ut på en löprunda med Henrik. Det ska bli så skönt när CM är över för just nu känns det bara som att det är så fruktansvärt mycket jobb som tar tid från allt annat. Jag hoppas att det är värt allt slit och tid vi lagt på själva CM-dagen.

Nu ska jag byta om och hoppas löpturen får mej på bättre humör så att jag kan koncentrera mej på att skriva kemi rapport sedan.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer vara värt allt slit, det ska vi se till!

Vi får ta nya tag till imorgon :)

Kram Marie

2012-04-17 @ 21:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0