19 april!

Herregud vilken kväll det var igår. Det var VIM-omsits (sittning med sexmästeriet på M och I och alla pateter från 2010 och 2011) och det var en riktigt kul kväll! Så länge jag kommer ihåg i alla fall. Jag tror nästan aldrig att jag mått så här dåligt dagen efter eller haft så många minnesluckor. Tur att det finns så många underbara människor runt omkring mej i alla fall.

Imorgon drar byggveckan igång för Cortegen (jag har förresten 60 cortegeprogram till salu ifall någon vill köpa!) och vi ska på spex på kvällen. Det kommer inte bli så mycket byggande på cortegen innan CM är över i alla fall. Sex dagar kvar nu, det börjar närma sig! Det är så fullt upp till valborg nu. CM-arbete, cortegebyggande, kemirapport som ska in. Efter valborg åker vi på georesa i 4 dagar, sen är det Göteborgsvarvet och sen blir det 100% plugg tills tentorna. Det är inte mycket kvar nu av terminen överhuvudtaget. Det kommer gå så fort, alldeles för fort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0