2 april! tillbaka till vintern

Jag blev varken lurad eller lurade någon igår. Jag som annars brukar tycka det är väldigt roligt ifall man kommer på något väldigt bra lur. Men igår hade jag verkligen ingen ork. Jag sov i princip hela vägen från Göetborg till Stockholm och sen bäddade vi upp i kupen redan vid nio. Men det är inte så konstigt efter att ha sovit väldigt lite i tre dagar. Skönt att få vila upp sig. Men det är mest hjärnan som fått vila, idag har jag hunnit gå en promenad med hunden, åkt skidor på skaren i en och en halvtimme och varit ute på en kort löprunda i en halvtimme. Gud vad jag älskar träning och vad jag önskar att jag kommer tillbaka till min gamla vältränade form. Tids nog är jag väl där. Det kommer i alla fall inte att ske så länge jag är med i förening på Chalmers och just nu är det det jag verkligen vill och vill ägna min tid åt.
Det är i alla fall skönt att vara hemma. Bara kunna vara utan att tänka så mycket. Ikväll ska jag iväg och hälsa på Maja och se hur hon bor nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0