22 april! spex, dammiddag och jobb



Vi har faktiskt hunnit med lite andra saker än bara CM-jobb de senaste dagarna nu. I fredags var vi på Bob spexet som hade preimär. Temat var Christofer Columbus. Det var riktigt bra hela föreställningen, dom var riktigt grymma! Så klockrena skämt! "I öst är modet väst!"
Igår var det herrmiddagen och lilla dammiddagen. Det var en efterlängtad kväll som blev väldigt bra. Vi (tjejer) hade sittning i en lokal på skolan och killarna hade sittning någonstans långt borta. Vår sittning var inte riktigt en sittning, men vi hade jäkligt kul i alla fall! Trots hur mycket vin man ville så spårade icke ikvällen! Killarna kom sedan vid tolvtiden och det var efterfest tillsammans. Riktig grym kväll som avslutades med att jag fick träffa en fin person.

Efter att ha jobbat CM i över tio timmar idag så kommer jag hem trött, hungrig och allmänt less och ska stänga dörren då mitt lillfinger råkar vara i vägen. Det resulterar i ett väldigt ont finger men framförallt massa blod! Först tänkte jag inte så mycket på det, men när jag tittade på fingret så blev jag nästan panikslagen. Hela nageln är lös och och det är stort jack i halva fingret. Då brast det och tårarna kom. Jag kände mej så liten när jag ringde till mamma och pappa och grät för dom. Detta är en av gångern då man önskar ett ens föräldrar inte var 130 mil bort från en. Då man verkligen hade behövt en kram och någon som tröstade en och plåstrade om ens finger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0