28 april!

Nu är äntligen allt som har med CM att göra slut. Allt är städat, ordnat och bortplockat. Det känns otroligt skönt! Så nu kan man börja fixa allt som inte blivit gjort på några veckor som städning, inköp, tvättning, plugg osv. I torsdags kunde jag verkligen inte sova (inte så konstigt då jag vänt helt på dygnet och sov till halv två) så då började jag läsa kemi klockan ett på natten. När jag fortfarande var pigg fyrtiofem minuter senare så bäddade jag rent i sängen och började skura golvet. Är jag konstig eller vad?

Igår var jag till vårdcentralen igen och bakteriodlingen som de tog sist visade på att det är bakterier i såret. Så om det det blir värre ska jag börja äta penicillin. Jag hann även med att fixa ansökningen om visum till Kina. Skönt att få det gjort också. Det går ju fort när man väl bestämmer sig för att göra det.
Kvällen avslutades med hemmagjord sushi och mys.

Även idag har jag hunnit göra en hel del, storhandla, städa lite, träna och nu håller jag på att tvätta.

Avslutningen på vårt dansgyckel på CM, taget av fote.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0