29 april! Livet på chalmers

Jag kom att tänka på en sak, under mindre än ett år på en helt ny skol i en ny stad så har jag lärt känna mer personer än vad jag gjorde under tre år på gymnasiet hemma i Boden. Att flytta hit till Göteborg är nog bland det bästa jag år. Detta år, som inte är riktigt slut än, har så sjukt fort och jag har varit med om så otroligt mycket saker. Jag hade aldrig kunnat föreställa mig hur det skulle vara att plugga på Chalmers. Nu tycker jag det är normalt att vara i skolan varje dag, plugga i över 12 timmar i skolan, festa vilken dag som helst osv. Ingen som inte går/har gått på Chalmers har nog svårt att förstå vad man egentligen håller på med, jag hade heller aldrig kunnat förstå för ett år sedan. Det måste helt enkelt upplevas.

Nu ska jag sova och tagga för ännu en grym dag på Chalmers! Vi ses på festU alla som ska dit!



 

 

Jag tröttnar aldrig på dom, Den svenska Björnstammen! 01.00 imorgon i kårhuset på Chalmers.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0