30 april!

Imorgon är det valborgsmässoafton och cortegedagen. Idag var första dagen jag var på byggplatsen typ och det enda jag gjorde var att måla i typ tio minuter. Men jag har verkligen inte alls varit sugen på att bygga cortege efter att ha jobbat med CM konstant i två veckor. Det var verligen att kasta pengar i sjön att betala 2000kr för att bygga cortege och så har jag inte ens byggt något. Jag ska försöka sälja cortegeprogram imorgon och få tillbaka lite pengar. Det kommer i alla fall bli en grym dag och kväll imorgon tror jag både med att se cortegen och sen festU med Den Svenska Björnstammen och Movits. Jag börjar förresten bli lite nervös inför morgondagens presentation av vinnarna av CM.

Dagens lunch på byggplatsen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0