4 april! bästa löpturen för året!

Jag for ut på en löptur ikväll med målet att springa i typ 75min. Göteborgsvarvet närmar sig ju med stormsteg och jag måste få lite längre sträckor och tider i benen. Men efter att ha varit ute på en lång skidtur imorse så var mina förhoppningar inte så stora att jag skulle orka så länge med tanke på att jag knappt orkade en halvtimme när jag sprang i lördags hemma i Göteborg. Men det var helt tvärtom, det kändes som jag kunde springa nästan hur länge som helst och benen och kroppen kändes väldigt bra! Jag blev jätte imponerad av mej själv och blev glatt överraskad. Detta gjorde att Göteborgsvarvet inte känns lika farligt nu, det känns inte omöjligt att klara det.
Förutom träning och underbara skidturer (sammanlagt tre är jag uppe i nu) så har jag hunnit träffa lite fler gamla kompisar och kolla in stan i Boden (som är sig rätt så lik). Det är bara synd att jag hinner träffa alla så kort stund, mina dagar är välplanerade och jag har inte mycket tid. Men bättre det än att jag inte hinner träffa dom alls!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0