11 augusti! Fina dagar i Göteborg

Nu har jag varit i Göteborg i en vecka och gud vad fort denna vecka har gått! Det känns som att jag bara varit här några dagar. Jag har hunnit besöka Varberg och Sofies stuga där vi hade myskväll med middag och spel tillsammans med Madsen och Hanna. Jag badade även i havet (i regn och blåst) för första gången det här året (andra gången jag badar detta år överhuvudtaget). Synd att vädret inte var så bra. Men jag gillade Varberg, så mysig och fin liten sommarstad!
 
 
Sen har jag hunnit lunchdejta med Vicky på Ikea och självklart också hunnit gå runt och kika och shoppat en del där. Man lyckas alltid plocka på sig en hel småsaker! Bäst var nog mina doftljus, ett cheescake och ett rödavinbär. Nu doftar det underbart varje gång jag kommer in i lägenheten.
Vi gjorde även ett besök på skolan och i snusket. Ett kärt återseende. Dock upptäckte vi att våran kyl stod utan ström så ni kan ju tänka er hur kul frysen var bland annat... Det är faktiskt bland de värsta jag varit med om i doftväg, och då har jag ändå varit med om mycket på jobbet tex. Det låg köttsaft i hela fryslådan och köttfärsen var grön. Det var en stark insats av mej och Victoria att städa dära.
 
 
Idag har jag cyklat (märk väl: CYKLAT) till Delsjön. Det var inte så långt och det var en riktigt fin badplats! Med stora gröna ytor, bryggor, klippor och såklart mycket folk. Så liggandes i bikini i solen på en handduk uppslukad i "Hungerspelen" tillbringade jag alltså min eftermiddag. Rätt nice! Jag tror till och med att jag bränt mej under rumpan på baksida lår.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0