12 augusti! Life is good!

Jag började denna söndag med ett långdistanspass, 16.5km slutade det på. Det blev ungefär broarna runt, men jag tog några pauser och tog bussen hem en bit. Det var i alla fall ett pass då löpningen är som bäst! Strålande sol, blå himmel, springer i korta tights och linne och härlig musik i öronen. Allt känns bara så nice!

Ikväll kommer Lina Bylund hit på ett besök och stannar två dagar. Jag har inte träffat henne på över ett år så det ska bli väldigt kul att se henne!
Det kommer bli en otroligt bra vecka nästa vecka! Förutom besök av Lina så har vi planerat en tjejkväll på tisdag och på torsdag åker vi till Smögen med V6. Att träffa alla V6are igen ska också bli otroligt roligt. Nollning, V6 och Chalmers, jag är så taggad!

Life is good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0