19 augusti! Vilken vecka

Det har hänt så mycket så jag vet knappt vart jag ska börja. Just nu är det så sjukt mycket som jag har i huvudet och som händer så jag känner mej alldeles förrvirrad. Plus att jag börjar känna omtenta-stressen komma. Det är bara en och en halv vecka kvar till första omtentan och alldeles för mycket annat som händer dessa dagar. På tisdag drar ju nollningen igång. Då kommer alla nya förväntansfulla väg-och vattenelever! Det känns som det var så himla längesen jag stod där på Götaplatsen samtidigt som det känns som att tiden gått så fort sen dess.
 
I alla fall så har jag hunnit träffa Lina Bylund under två dagar, varit på snabbesök till Uppsala och haft två härliga dagar i Smögen. Ikväll var det phadderträff så många i klassen såg man för första gången efter sommarlovet. Allt var sig likt och det kändes inte som 3 månaders sedan.
 
 
Underbar god kräftskiva, besök ute på en klippö, kepsning bland klippor och allmänt prat och härligt umgänge! Härligt att vara återförenade med V6 igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0