2 augusti! Sista dagarna i norr

Nu är det inte länge tills jag lämnar Norrland och Boden och flyger till min nya hemstad Göteborg. Dagarna går så himla fort nu och det känns såklart tråkigt att lämna Boden men samtidigt otroligt skönt och roligt att komma hem! Jag använder numera ordet "hem" för Göteborg. Sista veckan här har varit riktigt skön. Förutom två korta förmiddagspass i måndags och tisdags så har jag varit ledig. I tisdags följde jag med Evelina till Västbo och hade det trevligt stugmys med OS, surströmmingsmiddag, långdistans löprunda på onsdagförmiddagen och dopp i älven. Jag är riktigt imponerad av mig själv att jag äntligen vågade mig på att testa denna illaluktande rätt som jag fruktat. Dessutom var det inte så tokigt heller, jag åt till och med en till surströmmingsmacka efter min första!

Igår hade jag en härlig kväll med Linnea och Jossan i Luleå med middag på färjan i solnedgången, promenad genom lulekalasets område och en avslutning med glass på Max.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0