26 augusti! Tiden i Göteborg rinner iväg!

Jag har varit i Göteborg i fyra veckor nu insåg jag. Tiden har gått så sjukt fort här om man jämför med veckorna hemma i Boden i sommar. Det kan inte betyda annat än att jag trivs väldigt bra här. Jag känner mej hemma här i min lilla lägenhet i Johanneberg. När jag får tid nu någon dag ska jag ta lite bilder och lägga upp på den.
 
Nu har ju nollningen dragit igång och veckan har bestått av plugg, nollningsaktiviteter och jobb med V6. Hejdå fritid och hej Chalmersliv igen säger jag bara! Men jag gillar det! Så undebrart att vara tillbaka med allt föreningsfolk, klasskompisar och alla andra underbara människor här!
Igår var det provsits för nollan, kvällen som jag sett framemot i flera veckor. Vi källarföreningar är hemliga under första veckan och det är på provsitsen som vi avslöjar oss. Detta gjorde vi med en film och en kort dans som blev väldigt bra. Men jag hade sjukt ont i magen innan dansen, jag har aldrig gjort nått sånt inför så många, typ 200 personer. Jag, Figge, Larsa och Pia var toastmasters under sittningen och det var riktigt kul! Jag hade så roligt under hela kvällen! Jag hade nästan glömt hur roliga sittningar är.
 
 
 
 
 
Bästa tagglåten!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0