6 augusti!

Tredje dagen jag är hemma i lägenheten nu och jag börjar känna mig hemma igen. Men det tog tid innan allt var uppackat och på sin plats. Mina garderober är alldeles för små har jag upptäckt! Kläder kan jag då inte ha för mycket av då jag sällan har något att ha på mig tycker jag. Lite tyst och tomt är det nu när jag är van att vara i ett stort hus med liv och rörelse och folk omkring mig nästan hela tiden.
 
Det hare i alla fall varit några sköna dagar då jag sovit ut, tränat och idag fick jag träffa Cornelia. Imorgon åker jag med Sofie till hennes stuga i Varberg. Så vi hörs på några dagar!
 
 
Sista middagen i fredags hemma i Boden med min älskade familj.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0