1 februari! Linköping nästa!

Shit, redan februari alltså! Januari bara rann iväg och februari gissar jag kommer göra desamma. Särskilt resten av denna vecka då vi åker till Linköping imorgon med V6 och ska vara med i Valla Saucer Rennen 2012. Det kommer bli en grym helg känner jag på mig, pulkatävling, sittningar, temafest och Melody Club kan väl inte annat än att bli bra? Tungt bara att ha miljötenta på måndag... Men det ska nog gå bra. Det känns lite mera som min grej med miljöanalyser än matte. Jag får hoppas på det i alla fall.
Nu packar jag för fullt i panik, jag hade inte ens börjat fundera på vad jag skulle ha med mej. Det är dock inte så mycket som ska med, skönt nog. Men jag är trött efter att ha varit i skolan sen klockan nio och sedan gasque utbildning till halv tio... Det positiva med dagen är att vi fått våra V6 tröjor idag!!


Våran Saucer! Vi kapade kanoten som vi fick på sexmästerikalaset, vi fick lite användning av den ändå.

Vi hörs efter helgen!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0