11 februari! känner mig som en apatisk människa



Jag vaknade nyss och får redan på att klockan är halv sju, på kvällen. Shit. Jag har sovit sedan halv ett efter att ha dygnat och arbetat i över 24 timmar. Vi hade ju vår första gasque igår, Sista minuten gasque, och det tog nästan sex timmar att städa efter den och efter det var det avsyning av gasquen i över två timmar. 
När jag äntligen fick gå hem vid tolv efter att nästan ha somnat sittandes ett antal gånger så mådde jag illa och hade ont i hela kroppen. Fy tusan för att städa gasque säger jag! Just nu vill jag aldrig göra om det.
Jag kan berätta mer senare för nu ska jag iväg till Lars och äta thaimat och bara slappa.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0