12 februari! söndagkväll

Det känns i mina armar efter ett pass på gymmet tillsammans med en av mina pateter. Riktigt skön känsla! Kul att slippa träna själv dessutom. Förutom ett bra träningspass så har jag hunnit plugga en del matte, jag har gjort nästan en hel veckas planering bara idag. Jag känner mig rätt duktig. Dock ligger jag fortfarande över en vecka efter...
Jag har varit en sväng på stan och köpt skor också. Alla mina skor har gått sönder typ. Skit skor som inte håller. Dom här var dyra så jag hoppas dom håller! Jag köpte även vanish. Klantig som jag är så spillde jag hallon på min nya vita skjorta i fredags. Men dom fläckarna försvann direkt då jag la den i blöt med lite vanish.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0