13 februari!

Löptur i snöyra med Lars. Konditionen är verkligen i botten. Det är verkligen illa hur dåligt tränad jag är. Men det ska jag verkligen försöka ändra på. Just nu känns Göteborgsvarvet sjukt långt borta och jag vet ärligt talat inte hur jag ska klara av det. Det är tre månader kvar ganska precis, det är inte alltför länge. Och med tanke på hur löpturen kändes idag så känns det alldeles för nära. S
Denna vecka är det inte lika fullt upp som förra veckan så lite träning ska jag hinna med i veckan. På onsdag är det V6 omsits och på fredag kepsning med Isex och beachgasque, annars är veckan rätt tom, förutom plugg som ska in lite här och var.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0