14 februari! kramar till alla

Alla hjärtans dag idag. Det har varit en mysig och perfekt alla hjärtans dag utan att ha någon speciell att fira med. Jag har fikat med några fina ifrån phaddergruppen, tränat med Agnes och haft en mysig tacos- och filmkväll. Dock somnade jag under den andra filmen (vad är det med mej och somna under filmer?). Men en riktigt dag bra med andra ord. Jag har dessutom bokat resa hem till Boden, 1-6 april. Så snart är jag hemma och får träffa alla fina där uppe i norr.



Idag har det snöat här i Göteborg. Dock blir det inte så här fint då, utan bara blivit en massa slask överallt.

Massa kramar till alla och hoppas ni haft en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0