18 februari! alltså

Jag funderar på om jag börjar få tidig alzheimers. Idag efter att jag varit och städat snusket med Henrik så gick jag förbi Willys på vägen hem. Jag tänkte laga pannkakor och tänkte därför köpa hallon m.m att ha till. Men när jag står i kassan och ska betala har jag fel kort med mej. Pinsamt, då jag får gå och lägga tillbaka allt som jag har plockat på mej. Jag går hem igen, sätter mej vid datorn en halvtimme innan jag bestämmer mej för att ta en ny runda till Willys. När jag står i samma kassa med samma varor för andra gången idag så upptäcker jag att jag även denna gång har fel kort. Seriöst, hur kan det ens hända? Så typiskt dumt. Jag måste även tillägga att jag svärde åt vädret hela vägen till skolan dessutom för att det regnar och är blött och slaskigt överallt samtidigt som man håller på att slå ihjäl sig för att det är så halt. Jag måste köpa stövlar.

Eftersom jag inte kunde göra några pannkakor så fick det bli varma mackor och fil istället. Det är ju nästan lika gott, eller vad säger ni? I alla fall, som att det inte skulle räcka med "otur" idag så gick även mitt mackjärn sönder när jag skulle stänga igen det. Typiskt dålid dag....



Kommentarer
Postat av: Långdistansaren

Lycka till på GB-varvet :-)

2012-02-18 @ 23:09:23
Postat av: Långdistansaren

Lycka till på GB-varvet :-)

2012-02-18 @ 23:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0